سقف آسمان مجازی —

آسمان مجازی چیست؟


همان سقف کاذب طرح داریست که توانایی انتفال نور را به سطح دارد و در اجرا، منظره‌های متنوعی می تواند برای بیننده به نمایش در بیاورد. آسمان مجازی انواع مختلفی در بازار ایران دارد که نوع متداول این محصول به صورت برچسب می‌باشد که عموما از لحاظ کیفیت تصویر و ماندگاری مدت زمان کمی قابل استفاده می باشد. آسمان مجازی نوع دیگری هم دارد که به آن چاپ مستقیم می‌گویند که متاسفانه با وجود کیفیت مناسب تصویر، ماندگاری بیش از یک فصل را ندارد. زیرا در مقابل انقباض و انبساط دمای محل، مقاومت چندانی از خود نشان نداده و به دلیل تفاوت چگالی رنگ و جنس پلکسی رنگ از سطح بلند می‌شود. آسمان مجازی راسپینا با استفاده از فناوری‌های روز دنیا، با روشی متفاوت نسبت به موارد فوق اقدام به تولید آسمان مجازی با خصوصیات تصویری بسیار با کیفیت‌تر و ماندگاری بیشتر نموده است و گواه این ادعا گارانتی پنج ساله‌ی تعویض کالا است که از سوی شرکت راسپینا اسکای به مشتریان عزیز این شرکت ارائه می گردد.
کیفیت ماندگار حق هر ایرانی است.
راسپینا افتخار تامین این حق را برای خود محترم شناخته و قدر این اعتماد را می داند.

مزایای تایل آسمان مجازی

مزیت‌های آسمان مجازی


مزیت‌های سقف آسمان مجازی عبارتند از:

  • قابلیت جابه جایی سقف کاذب
  • امکان تعمیر و رفع مشکل سقف با دسترسی آسان به فضای پشت سقف کاذب
  • قابلیت نصب سریع و آسان
  • قیمت مناسب و به صرفه بودن
  • ایجاد آرامش درونی
  • دارای خواص‌ درمانی
  • قابلیت استفاده طرح آسمان مجازی دلخواه در محیط اداری،تجاری،مسکونی و …
  • قابلیت ترکیب با کناف
  • سبک وزن بدن
  • تنوع در طرح و رنگ چاپ

دیدن پروژه‌ها

آسمان مجازی

سقف آسمان مجازی —

 

آسمان مجازی چیست؟

همان سقف کاذب طرح داریست که توانایی انتفال نور را به سطح دارد و در اجرا، منظره‌های متنوعی می تواند برای بیننده به نمایش در بیاورد. آسمان مجازی انواع مختلفی در بازار ایران دارد که نوع متداول این محصول به صورت برچسب می‌باشد که عموما از لحاظ کیفیت تصویر و ماندگاری مدت زمان کمی قابل استفاده می باشد. آسمان مجازی نوع دیگری هم دارد که به آن چاپ مستقیم می‌گویند که متاسفانه با وجود کیفیت مناسب تصویر، ماندگاری بیش از یک فصل را ندارد. زیرا در مقابل انقباض و انبساط دمای محل، مقاومت چندانی از خود نشان نداده و به دلیل تفاوت چگالی رنگ و جنس پلکسی رنگ از سطح بلند می‌شود.
آسمان مجازی راسپینا با استفاده از فناوری‌های روز دنیا، با روشی متفاوت نسبت به موارد فوق اقدام به تولید آسمان مجازی با خصوصیات تصویری بسیار با کیفیت‌تر و ماندگاری بیشتر نموده است و گواه این ادعا گارانتی پنج ساله‌ی تعویض کالا است که از سوی شرکت راسپینا اسکای به مشتریان عزیز این شرکت ارائه می گردد.
کیفیت ماندگار حق هر ایرانی است.
راسپینا افتخار تامین این حق را برای خود محترم شناخته و قدر این اعتماد را می داند.لازم به ذکر است شرکت راسپینا اسکای به ثبت رسیده و با سفارشارت شما توانایی اراعه فاکتور معتبر را دارد.

سقف آسمان مجازی

 

آسمان مجازی راسپینا اسکای

آسمان مجازی دندانپزشکی

آسمان مجازی دندانپزشکی

مزایای آسمان مجازی

مزایای تایل آسمان مجازی

 

مزیت‌های آسمان مجازی

 

مزیت‌های سقف آسمان مجازی عبارتند از:

قابلیت جابه جایی سقف کاذب

امکان تعمیر و رفع مشکل سقف با دسترسی آسان به فضای پشت سقف کاذب
قابلیت نصب سریع و آسان
قیمت مناسب و به صرفه بودن
ایجاد آرامش درونی
دارای خواص‌ درمانی
قابلیت استفاده طرح آسمان مجازی دلخواه در محیط اداری،تجاری،مسکونی و …
قابلیت ترکیب با کناف
سبک وزن بدن
تنوع در طرح و رنگ چاپ



Button